Reizen

Fantastische groepsreizen

Iedereen die bij Indoor Ski &Snowboard Zaanstad helemaal enthousiast is geraakt kan meestal niet wachten om op wintersport te gaan. Via reizen@indoorskischool.nl kan je de leukste wintersportvakanties boeken, onder begeleiding van de beste instructeurs. Indoorski & Snowboard Zaanstad organiseert gemiddeld 4 groepsreizen per jaar. Het leraren team van Indoorski & Snowboard Zaanstad kent de gebieden op hun duimpje en zal je tijdens je vakantie alle ins- en outs vertellen! Je kan je alleen inschrijven voor een reis, maar natuurlijk ook met een groep vrienden, collega’s of met je hele familie.

Volledig verzorgd

Alle reizen met Indoorski & Snowboard Zaanstad zijn tot in de puntjes verzorgd. Wat er allemaal inbegrepen zit bij jouw boeking? Een verblijf in de meest gezellig chalets en hotels, appartementen, enthousiaste reisleiders en een skipas! Afhankelijk van de reis zijn er verschillende upgrades mogelijk, maar gezelligheid is altijd gegarandeerd! Wil je tijdens je wintersportvakantie nog wat extra ski- of snowboardlessen nemen? Dat is uiteraard geen probleem. Ook kun je via ons een speciale reis op maat laten maken als je zin hebt in een familie-uitje of een teambuilding trip. Lees hieronder meer over de verschillende reizen.

Kals am Grosglockner, Oostenrijk 2024

Gezellige familiereis Oostenrijk

17 februari t/m 24 februari 2024

Inclusief skipas hotel half pension en ski begeleiding.

Figol (Familiekamer, één ruimte)
Volwassenen: € 1.299,-
Kind met halve dag oppas: €499,00
Kind van 5 tot 12 jaar: € 869,00
Kind van 13 tot 18 jaar: €1.009,00

Jenshof (Familiekamer met 2 compartimenten)
Volwassenen: € 1.399,-
Kind met halve dag oppas: € 499,00
Kind van 5 tot 12 jaar: € 959,00
Kind van 13 tot 18 jaar: € 1.109,00

Bovenstaande prijzen zijn inclusief skibegeleiding en op basis van eigen vervoer.

De minimale vereisten om deel te nemen aan de lesbegeleiding zijn; al les hebben gehad of al een beetje ervaring.

De ski begeleiding wordt door leraren van indoorski Zaanstad of door Snowvision/Huski Reizen verzorgd.

Het ski gebied Kals & Matrei is zeer geschikt voor families het gebied is nog rustig en heeft geen wachttijden voor de liften. Het gebied heeft pistes voor groot en klein, gevorderden en beginners.

Sport hotel Grosglockner is een 3 sterren hotel dat bestaat uit 2 gebouwen en direct aan de piste en aan de skilift is gelegen. Het hotel heeft een zwembad met rust ruimte en een sauna .Voor de kinderen is er een speel ruimte . Verdere informatie is op te vragen via reizen@indoorskischool.nl